Den, kdy mi přestaly být kalhoty

12. 03. 2018 21:28:09
Aneb jak jsem se na vlastní kůži přesvědčila o tom, že to s těhotenským oblečením nebude žádná sláva.

Tak není to zase úplně tak, že se ráno vzbudíte a kalhoty, které včera ještě krásně seděly najednou nedopnete. Je to takový nebezpečně plíživý proces – něco jako když se každodenně lehce přežíráte a po roce s hrůzou zjistíte, že máte o pět kilo navíc. Samozřejmě jsem tak trochu tušila, že pomalu ale jistě směřuju ke dni, kdy kalhoty se slzou v oku zandám do posledního šuplíku a budu jen doufat, že je po nějaké době snad zase budu smět vytáhnout na světlo boží. Nějakou dobu jsem se ale zkoušela uklidňovat tím, že to je poměrně daleko a že to ještě pár týdnů bude trvat. Za to vypouklý břicho přece nemůže moje rozpínající se děloha, ale jen ta fazolová bomba k večeři. Prostě klasický odsouvání nutnýho zla – nákupu těhotenského oblečení.

Oblečení pro těhotné bylo pro mě do doby, než se mě to taky začalo týkat, něco jako sekce oblečení nadměrných velikostí. Schováno někde v rohu obchodu očím veřejnosti a ideálně ještě na posledním poschodí. Pytlovitý nebo krabicoidní střihy a tlumený barvy. V lepším případě něco neutrálního v čem těch pár měsíců nějak odkroutíte. Protože která má to štěstí, že jí naroste jen decentní bříško, které ještě zvýrazní nějakým trendy barevným svetříkem s mašlí okolo pupíku a v klidu dál chodí na deseticentimetrových jehlách jakoby se nechumelilo? No maximálně ta lolitkovská modelka jedné nejmenované značky známé svým neetickým chováním ke svým zaměstnancům v jihovýchodní Asii, kterou v klidu nafotili na kojící podprsenky aniž by se pozastavili nad tím, že má prsa velikosti desetiletého dítěte. Anebo vévodkyně Kate.

Nakonec jsem samozřejmě v tomto nejmenovaném obchodě skončila, protože jako jediný obchod měl oblečení pro ty, kterým se rozpíná děloha, i na krámě. Všude jinde na mě koukali jako na blázna, protože oni za něco tak vysoce nevýnosného jako těhotenské oblečení v lepším případě přece nebudou obětovat těch pár metrů v obchodě („těhotenské oblečení máme jen na internetu“), anebo ho pro jistotu radši nepovedou vůbec.

Když se po hodinovém martyriu konečně dobelhám do kamenného obchodu, kde obleču sebe i svůj rostoucí pupek, jen se utvrdím ve svém předsudku vůči dostupnému těhotenskému oblečení. Nabídka by se dala shrnout asi takto:

Legíny, legíny

A do třetice legíny, kdyby se to někomu zdálo málo. Není to až tak překvapivá volba, protože legíny vládnout šatníkům už nějakou dobu a u těhotenského oblečení to platí dvojnásob. Protože do legín se narvete vždycky bez ohledu na to, co všechno a do jaké míry se bude zvětšovat. Legíny prostě rostou s Vámi (což je, přiznejme si, u některých na škodu). Vytáhnout se taktéž dají dle fantazie a jako bonus jsou pohodlné. Jen je potřeba se vyvarovat vytahaným kolenům, celkové uválenosti, ke které legíny poměrně rychle inklinují a HLAVNĚ je nenosit na veřejnosti jako kalhoty. A přes toto pravidlo v těhotenství vlak nejede

Džíny, které neobleču přes kotníky

Další hojně zastoupenou skupinou oblečení pro ty, které jsou v očekávání, byly džíny. Džíny normálně nenosím, ale protože měly takový ten vysoký těhotenský pás, tak mě trochu zmátly. Udělaly na mě totiž falešný dojem, že budou tak nějak lépe sedět. Vyzbrojena asi třemi jsem nadšeně zaplula do kabinky abych vzápětí zjistila, že je neobleču přes kotníky, v lepším případě přes lýtka. Skinny džíny pro matky, kterým kromě prsou natékají i nohy, je logická volba hodná 70ti procentní slevy.

Bavlněná trika jednoho střihu

S dlouhým anebo krátkým rukávem. Většinou proužkaté nebo puntíkaté. Občas s nějakým infantilním nápisem, což je vlastně skvělý marketingový tah, protože těhotenství jak známo snižuje inteligenci. Jinak celkem na jedno kopyto.

Překvapivě jsem neodešla úplně s nepořízenou – kromě hybridu tepláků křížených s legínami a jednoho rádoby fancy trička (které už mi teď skoro není) jsem si ještě odnesla proužkouvané bavlněné tričko a vyzkoušela si jak mi sedí oblečení v těhotenské řadě (blbě). Zbytek jsem doobjednala na internetu. Teď už jen doufat, že do oblečení dorostu jen na tom jednom správném místě a ne všude okolo. :-)

Autor: Klára Leuthold | pondělí 12.3.2018 21:28 | karma článku: 8.72 | přečteno: 657x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 18.52 | Přečteno: 299 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 27.70 | Přečteno: 416 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.76 | Přečteno: 183 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.21 | Přečteno: 9239 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
Počet článků 11 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 869

Nárazově píši krátké postřehy vtipnou formou a ráda bych se o ně podělila s veřejností. Moje postřehy mají hlavně za úkol Vás pobavit. A protože s jídlem roste chuť nevylučuji sem tam ani nějakou hlubší myšlenku.

Píši si taktéž těhotenský blog pro cynické matky www.nastekanodoboudy.cz 

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...