Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^občas si nás pletou s Čečenskem-osobní zážitek:-)

v Itálii zabere říct Nedvěd nebo Šeredová a hned vědí;-D

1 0
možnosti
Foto

Mě se Kanaďané jednou zeptali v Irsku, jestli jsem si dobře pohovořili, ačkoli věděli, že jsem Češka s ostatními Čechy v našem rodném ruském jazyce. A kamarádka, co tam žije natrvalo, je pochválila, že je obdivuje, že ještě coby Kanaďané věděla, že hovoříme všichni jedním společným slovanským jazykem. Naštěstí rozumím jak Obyvatelům Quebecku, tak druhé části Kanady, protože anglicky a francouzsky se dá při troše trpělivosti naučit, ale pro ně jsou slovnaské jazyky neuvětřitelně těžké, protože máme tolik pádu i tolik rodů a oni většinou jen jeden pád a francouzština 3 rody. Takže jsou to proti našim jazykům dost primitivní věci na naučení.

3 0
možnosti
PV

Je faktem, ze kdyz se clovek s necim takovym setka v Evrope, tak se zprvu divi. Kdyz se to opakuje, zvykne si. Ja uz odpovidam, ze CR je v Asii, mame hranice s Cinou a sam, ackoliv jsem zarovku videl poprve ve svych 23 letech, se dokazu obstojne zivit jako programator v jejich svete.

4 0
možnosti
Foto

To je dobrý :-D Bych chtěla zažít i reakci dotyčné / dotyčného, když něco podobného pronesete R^

0 0
možnosti
Foto

R^;-) A ještě pro ty, kteří ,,nechápu. Je druhá polovina druhého desetiletí již jedenadvacátého století. Dospěly, či dospívají další generace, a pohybují se již v poněkud ve všem jiném, tzv.globalizovaném světě. Jinak si stačí přečíst i autorčino CV pod jejím foto;-) P.S..: mně ,,nějaký haštágy" taky dvakrát neberou, ale až tak jsem ,,nezdřevěněl", ač jsem již velmi, velmi dlouho mlád;-)

2 0
možnosti
Foto

Mě taky ne :-), ale to jste Vy určitě pochopil. R^ Děkuji za milý komentář a přeji hezký víkend.

1 0
možnosti

Já su lontu, vod Brna. Píšete pro Čechy, Moravany, Slezany či pro který kmen?? Chcete psát v českém jazyce, tak abych Vám rozuměl??

1 0
možnosti
PV

Iontu? Nejake indos ci co?

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 869x
Nárazově píši krátké postřehy vtipnou formou a ráda bych se o ně podělila s veřejností. Moje postřehy mají hlavně za úkol Vás pobavit. A protože s jídlem roste chuť nevylučuji sem tam ani nějakou hlubší myšlenku.

Píši si taktéž těhotenský blog pro cynické matky www.nastekanodoboudy.cz 

 

Seznam rubrik