Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jste psala o mně, ne?;-D

1 0
možnosti
Foto

Český jazyk má děti naučit lásku k literatuře, tělocvik ke sportu, ale nějak se to těm dětem nedaří natlouct do hlavy. Nevím v čem je problém, asi v tom "natlouct".

1 0
možnosti
MB

profesor Tuřík: Takhle má vypadati dřep, pane řediteli. Pevný, pružný a vyvážený. Nemohu přeci dát septimánovi chvalitebnou, když se mi v dřepu svalí na záda.

ředitel: Nad Mazánkem by jste snad mohl zamhouřit oko.

profesor Tuřík: Nó, nad Mazánkem ano, ale nad jeho dřepy nikdy!

ředitel: No, pane profesore.

profesor Tuřík: No, promiňte, promiňte, pane řediteli. Dřep je dřep! :-)

0 0
možnosti
Foto

K65a97r37e16l 36C32a42c97h

3. 11. 2017 8:27

Tělocvik je jako školní předmět kapitola sama pro sebe. Tento školní předmět by měl vychovávat k tomu, aby se sport v jakékoli podobě stal pro člověka potřebou. Neměl by být strašákem, že známka z tělocviku mu zkazí jinak krásné školní vysvědčení. Plnění limitů na známky není tím pravým ořechovým. Nechť se jednotlivé disciplíny pořádají ve formě soutěží, ale beze známek. Nechť se hodnotí snaha, ale ne dosažený čas. Pro mne byl tělocvik krásným předmětem teprve v maturitním ročníku, kdy nám profesor zajistil místní sportovní halu a nechal nás dělat to, co koho baví. Řekl nám, že sport máme dělat proto, abychom se od maturitního šturmu odreagovali. Zatímco kolegové hráli házenou, já jsem celou dobu skákal na trampolíně salta. V té době jsem totiž chodil na paravýcvik v rámci přípravy branců a tam nás instruktor do takových aktivit přímo zbláznil. Nikdy jsem nesportoval pro výkon, ale vždycky jsem měl nějaký sport pro relaxaci. Ať to byl windsurfing, lyžování či vodáctví. Dvojky z tělocviku mě tak strašily jen v základní škole a prvních ročnících školy střední. Snad někdy škola k hodnocení tělocviku změní přístup.

1 1
možnosti
Foto

Výmyk na hrazdě mě straší ve snech dodnes;-D

2 0
možnosti
AJŘ

Já toto všechno dělala ráda;-D. Dokonce jsem chodila do gymnastiky;-).

0 0
možnosti
MB

Škola, milé téma - Základ života ! Obecně chápu, jako všestrannou přípravu človíčka pro jeho další růst. Potom tam i patří pohyb, hudební - výtvarná výchova ap. Problém nastane s klasifikací ! Propadnout z kolenotoče, falešného zpěvu !? ... Kdysi dcerka dostala z kreslení trojku. Učitelka pravila, že nakreslila slunce kostrbaté a hnědé ! Podal jsem na třídní schůzce rodičů zanícený výklad o kubistech, dadaistech ...O propadlém Pablu Picassovi a Salvadoru Domingo Felipe Jacinto Dalím ! Humoru plno ... Žena mi ovšem na třídní schůzky zakázala chodit - pravda je, že pak měla dcerka z výtvarky známku lepší. Tak nevím čím to ... :-)

1 0
možnosti
JB

7 zlomenin za školní docházku na základce. trojka z tělocviku v deváté třídě mi zkazila vyznamenání. Jen jednou jsem způsobila zlomeninu učitelce, když mi tvrdila, že tu kozu musím přeskočit. Povalila jsem jí kozu na nárty. Přerazila jí je. Pak, když se po půl roce vrátila, nechala mě už konečně rozhodovat samotnou, ale osolila to klasifikací. Naštěstí jsem se jako ona kotrmelci živit nemusela.

4 0
možnosti
Foto

Věřte tomu či ne, ale já dostala v páté třídě (!) trojku z ručních prací. ;-D Ale historka s povalenou kozou mě rozesmála! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 869x
Nárazově píši krátké postřehy vtipnou formou a ráda bych se o ně podělila s veřejností. Moje postřehy mají hlavně za úkol Vás pobavit. A protože s jídlem roste chuť nevylučuji sem tam ani nějakou hlubší myšlenku.

Píši si taktéž těhotenský blog pro cynické matky www.nastekanodoboudy.cz 

 

Seznam rubrik