Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dvojka z tělocviku

Nedávno jsem s mým milým předváděla na kole psí kusy a někdo jen tak podotkl jak jsem sportovně nadaná. To mě vážně rozesmálo, protože mi to hned připomnělo trauma ze školního tělocviku, která jsem prožívala až do konce základky.

Začněme třeba takovým během na 60 metrů. Nevím, zda-li jsem se tolik bála diskvalifikace anebo byla jen pomalá. Každopádně jsem se vždycky odlepila ze země až ve chvíli, kdy už má sokyně měla solidní náskok, kterému jsem se nebyla schopna mým šnečím tempem ani přiblížit natož ho nějak stáhnout. Jak jsem záviděla těm drobným, rychlým spolužačkám, které běhaly šedesátku za devět vteřin. Já za krásných dvanáct.

Podobně mi šly kotouly, hvězdy a šplh. Kotoul mi šel z předchozího výčtu asi úplně nejlépe, ale žádná velká krása to tedy nebyla; dělat hvězdu jsem ze zásady odmítala, protože jsem se bála přepadnutí a vyšplhat po tyči až ke stropu se mi za celou školní docházku podařilo všeho všudy jednou. Tak silný dojem to ve mně tehdy zanechalo.

Největší trauma pro mě byl skok přes kozu. I po těch letech nechápu logiku sportovní disciplíny spočívající v rozběhu, skoku plnou silou na nějaký pofidérní odrazový můstek a následném skoku s roznoženýma nohama přes nějakou zaprášenou obludu. Do téhle situace jsem se ale díky bohu stejně nikdy nedostala, neboť můj výkon končil rozeběhem a zastavení se před odrazovým můstkem. Takhle komedie byla ještě umocněna tím, že jsem byla jako poslední v abecedě, což znamenalo, že jsem si vždycky musela na svých patnáct vteřin slávy potupně počkat.

Podobně jako se skokem přes kozu jsem na tom byla ve skoku dalekém. To jsem sice ještě díky pudu sebezáchovy zvládla doskočit alespoň do pískoviště a nepřizabít se rovnou na betonu, ale žádná velká sláva to nebyla. Tahle otravná disciplína byla ještě umocněna nepříjemným pocitem, že máte písek všude až do konce vyučování. Za nás se nějak na sprchy nehrálo.

Pro spoustu lidí v mém okolí může být překvapující jaká sportovkyně se ze mě v průběhu posledních pár let stala. I když výše uvedené disciplíny stále nezvládám, našla jsem si jiné, které mi relativně jdou a které slušně zocelily mojí kondici. Sice to byla při pohledu na můj rostoucí zadek tak trochu z nouze ctnost, ale to už dávno neplatí, protože vážně sportuji s radostí.  Takže věřte tomu nebo ne, ale ten dlouhán na kole křižující ulice Amsterdamu s bytostí stojící na nosiči za ním, která se ho jednou rukou drží a druhou dává znamení k odbočení, je bývalé třídní nemehlo.

Autor: Klára Leuthold | pátek 3.11.2017 3:18 | karma článku: 17,58 | přečteno: 881x
  • Další články autora

Klára Leuthold

Den, kdy mi přestaly být kalhoty

Aneb jak jsem se na vlastní kůži přesvědčila o tom, že to s těhotenským oblečením nebude žádná sláva.

12.3.2018 v 21:28 | Karma: 8,72 | Přečteno: 657x | Ona

Klára Leuthold

Nebudeš tomu věřit, ale fakt jsem březí!

Tak nějak jsem informovala svět o tom, že se asi vážně zadařilo. No nerada bych to snažení nějak přeháněla – stálo nás to asi tři měsíce čekání, dvě otravné menstruace a určitě ne víc než patnáct postelových gymnastik.

11.2.2018 v 20:06 | Karma: 14,07 | Přečteno: 919x | Osobní

Klára Leuthold

Proč mě zaujaly kampaně pivovaru Bernard

Mám pro vás dvě zprávy. Jak už to tak bývá je jedna dobrá a ta druhá špatná. Tak kterou chcete slyšet první?

14.12.2017 v 0:15 | Karma: 38,31 | Přečteno: 1966x | Diskuse| Osobní

Klára Leuthold

Doba před-internetová

Inspirací pro toto krátké zamyšlení mi budiž dnešní přidání do what ́s app skupiny “Hospoda příští úterý“, která byla vytvořena pro pět (!) lidí. Tímto nostalgicky vzpomínám na před-internetovou dobu, kterou jsem ještě letmo zažila

9.11.2017 v 0:51 | Karma: 14,49 | Přečteno: 459x | Diskuse| Osobní

Klára Leuthold

#JáTaky aneb #MeToo trochu jinak

K #MeToo a k tématu sexuálního obtěžování a nevyžádaných komplimentů se již vyjádřil skoro každý s připojením k internetu a možná by bylo tedy na čase vymyslet nějaký nový hashtag, který by oslovil davy. Co říkáte na #JáTaky?

4.11.2017 v 0:25 | Karma: 22,25 | Přečteno: 1510x | Diskuse| Osobní

Klára Leuthold

Svatební šílenství

Tak by se dalo nazvat nekončící martyrium, kterým jsem společně s mým nastávajícím procházela minulého půl roku.

1.11.2017 v 14:04 | Karma: 13,74 | Přečteno: 828x | Osobní

Klára Leuthold

Těžký život arachnofobika

Aneb jak se z relativně racionálně smýšlejícího člověka v přítomnosti pavouka nedobrovolně stává hysterka par excellence.

1.10.2017 v 15:16 | Karma: 15,02 | Přečteno: 464x | Diskuse| Osobní

Klára Leuthold

Přežít aneb cyklistika v Amsterodamu

Každého, kdo jednou navštíví Amsterodam, to praští do očí. Ty davy na kolech. Někteří jen přemítají, zda-li se to vůbec dá přežít bez úrazu. Ti odvážnější ale berou půjčovny kol útokem a nejenom pro ně je tento manuál přežití.

27.9.2017 v 20:04 | Karma: 19,64 | Přečteno: 798x | Diskuse| Osobní

Klára Leuthold

Můj život s kočkami

Aneb jak to s námi naši kocouři v útulku skouleli a koulí dál. Dnes je to přesně rok, co jsme se stali hrdými členy jejich domácnosti.

23.9.2017 v 20:59 | Karma: 23,39 | Přečteno: 744x | Diskuse| Osobní

Klára Leuthold

We are all foodies.

To mě tak napadlo, když jsem si dneska ráno u kafe otevřela Facebook a místo stalkování lidí mi vyskočilo tolik receptů, že bych si s nimi vystačila až do Vánoc.

21.9.2017 v 9:24 | Karma: 10,07 | Přečteno: 339x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 869x
Nárazově píši krátké postřehy vtipnou formou a ráda bych se o ně podělila s veřejností. Moje postřehy mají hlavně za úkol Vás pobavit. A protože s jídlem roste chuť nevylučuji sem tam ani nějakou hlubší myšlenku.

Píši si taktéž těhotenský blog pro cynické matky www.nastekanodoboudy.cz 

 

Seznam rubrik